Možnosti zápisu do kurzu

Témy predmetu: Diagnostikovanie a pedagogicko-psychologická diagnostika, metódy pedagogicko-psychologickej diagnostiky, etapy diagnostického procesu. Proces diagnostikovania a metodologické pravidlá diagnostikovania. Diagnostika rodiny žiaka. Prejavy a diagnostika niektorých psychických porúch u detí a mládeže. Diagnostika školskej zrelosti a adaptácie na školu u žiakov. Poruchy správania u detí a mládeže, monitoring sociálno-patologických javov v škole, diagnostika osobnosti žiaka, motivačného zamerania a štruktúry záujmov. Diagnostika sociálnych vzťahov a sociálnej klímy v triede. Kognitívne a učebné štýly, diagnostika učebných štýlov, problematika diagnostiky porúch v učení. Problematika merania školských výkonov žiaka, školskej úspešnosti a neúspešnosti, tvorba didaktických testov, problematika vzťahu žiaka k predmetu, problematika profesionálnej orientácie, diagnostika rozumových schopností a tvorivosti. Autodiagnostika pedagóga. Prezentácia projektu diagnostikovania konkrétneho dieťaťa.

Informačný list

Garanti a pedagógovia:
doc. PaedDr. Milan Pokorný, PhD. - Kogarant
prof. PhDr. Oľga Zápotočná, CSc. - Zabezpečuje, Hlavný garant
Mgr. Jana Fúsková, PhD. - Zabezpečuje, Kogarant, Skúšajúci, Vedúci semináru, Zodpovedný za elearning, Cvičiaci, Moderátor debaty, Prednášajúci
Mgr. Lukáš Vaško, PhD. - Kogarant

Kód: XPEB325

Obdobie: LS

Počet kreditov: 3

Do tohto kurzu sa nemôžu dostať hostia, prihláste sa prosím.