Témy predmetu: Základné terminologické vymedzenie: schopnosť, zručnosť, kompetencia, supervízia. Kompetencie podľa OECD: informačné, učebné, kognitívne, interprsonálne, komunikačné, personálne Profesijné kompetencie sociálneho pracovníka Komunikačná kompetencia Kompetencia orientovať sa a plánovať postup. Kompetencia podporovať a pomáhať k sebestačnosti. Kompetencia rozvíjať potenciál klienta Kompetencia zasahovať a poskytovať služby Kompetencia prispievať k rozvoju organizácie Kompetencia sebainštrumentalizáce – osobnostného rastu Formy a metódy vyhľadávania klienta/ov, nakontaktovania s klientom/tmi, Posudzovanie životnej situácie klienta/ov, Úloha supervízie v sociálnej práci.

Informačný list

Garanti a pedagógovia:
Mgr. Ľubica Nicolussi, PhD. - Schvaľujúci zápis
Mgr. Peter Patyi, PhD. - Schvaľujúci zápis
doc. PhDr. Miriam Slaná, PhD. - Zabezpečuje, Hlavný garant
Mgr. Katarína Molnárová Letovancová, PhD. - Zabezpečuje, Cvičiaci, Zodpovedný za elearning, Prednášajúci, Skúšajúci, Vedúci semináru

Kód: RDSRB14

Obdobie: LS

Počet kreditov: 3