Témy predmetu: Fundraising – vývoj a základná terminológia. Zásady a etika fundraisingu. Fundraisingový tím, osobnosť a profesia fundraisera. Motivácia k fundraisingu. Techniky fundraisingu, individuálne a firemné darcovstvo. Služba (sociálna služba) vs. produkt v marketingu. Marketing – základná terminológia (prijímateľ, klient, zákazník, trh, sortiment, balík služieb). Marketing v sociálnych službách. Životný cyklus produktu/ služby, značka v marketingu. Misia a vízia v marketingu. Strategické a marketingové plánovanie. Marketingový mix, marketingová komunikácia.
Informačný listGaranti a pedagógovia:
doc. PhDr. Silvia Puteková, PhD. - Kogarant
Mgr. Ľubica Nicolussi, PhD. - Schvaľujúci zápis
Mgr. Peter Patyi, PhD. - Schvaľujúci zápis, Kogarant
doc. PhDr. Miriam Slaná, PhD. - Zabezpečuje, Hlavný garant
doc. Mgr. Michaela Gašparová, PhD. - Zabezpečuje, Prednášajúci, Cvičiaci, Vedúci semináru, Skúšajúci, Zodpovedný za elearning
Kód: SPM12
Obdobie: LS
Počet kreditov: 5
- Pedagóg: Michaela Gašparová
- Pedagóg: Ľubica Nicolussi
- Pedagóg: Peter Patyi