Témy predmetu: Potreba inkluzívneho vzdelávania Inkluzívna výchova a vzdelávanie detí predškolského veku a jeho kvalita - pojmové vymedzenie, základné pojmy, rôzne pohľady a modely Inkluzívna výchova a vzdelávanie detí predškolského veku v kontexte medzinárodných dohovorov, dokumentov a legislatívy Analýza existujúceho stavu inkluzívneho vzdelávania v predprimárnom vzdelávaní na Slovensku, prekážky, predsudky Tvorba inkluzívneho vzdelávacieho programu pre predprimárne vzdelávanie Vytváranie inkluzívneho prostredia v triede MŠ, inkluzívna kultúra MŠ Personálne zabezpečenie inkluzívneho vzdelávania v predprimárnom vzdelávania, učiteľ/ka inkluzívneho vzdelávania Evaluačné a autoevaluačné kritériá a nástroje zisťovania kvality inkluzívneho vzdelávania v MŠ Kvalita života a inklúzia

Informačný list

Garanti a pedagógovia:
doc. PaedDr. Milan Pokorný, PhD. - Kogarant
prof. PhDr. Branislav Pupala, CSc. - Zabezpečuje, Hlavný garant
prof. PhDr. Ivan Lukšík, CSc. - Zabezpečuje, Vedúci semináru, Cvičiaci, Zodpovedný za elearning, Kogarant, Prednášajúci, Skúšajúci
Mgr. Lukáš Vaško, PhD. - Zabezpečuje, Kogarant, Skúšajúci, Vedúci semináru, Cvičiaci, Zodpovedný za elearning

Kód: YPEM311_A

Obdobie: LS

Počet kreditov: 5